Eladó Radon Cragger 8.0 29-es kerékkel és L-es vázzal. 2020 májusban vettem ezt a "mindenevő" és magas felszereltségű trail hardtailt a Bike-Discountról, azonban egyetemi tanulmányok miatt évek óta csak a szobámban pihen. Komoly terepen sosem voltam vele megkímélt gép, makulátlannak mondanám a vázat, felnit és villát. Az érzékenyebb részeken fóliázva volt új kora óta, de kettő karc van a vázon, amelyet önhibámon kívűl a MÁV csodás kerékpár szállítójának köszönhető, ezt fotóztam.
BIKE CHECK:
-Váz: L-es alumínium, Boost szabvány, modern trail geometriával (65° fejcsőszög, 74° nyeregszög)
-Villa: DVO Sapphire 34 D1, 130 mm rugóút. OTT (Off The Top) állítás: Lehetővé teszi a rugóút elejének finomhangolását, így érzékenyebb a kisebb ütéseknél anélkül, hogy a nagyobb ütéseknél túl puha lenne. Független csillapítási beállítások: Külön állítható a nagy- és kissebességű kompresszió, valamint a visszaút csillapítása, így pontosan testre szabható a teleszkóp viselkedése.
-Hátsó váltó: Sram GX Eagle 1x12
-Váltókar, kazetta, lánc: Sram GX Eagle
-Hajtókar: SRAM Stylo Eagle DUB, 32T, 170mm
-Középcsapágy: SRAM DUB, PressFit, 92mm
-Láncvezető: e*thirteen TRS Race SL, ISCG05
-Felni és agy: DT Swiss M1700 Spline, 30 mm-es belső szélességgel és 110/148mm boost agyakkal.
-Fék: Magura MT Trail Custom, elöl 4 dugattyús, hátul 2 dugattyús rendszer
-Kormány: Race Face Atlas, 780mm
-Kormányszár: Race Face Æffect R
-Markolat: Ergon GE1 Evo Factory
-Nyereg: SDG Radar
-Dropper nyeregcső: SDG Tellis 150mm (hibátlanul működik, nem kotyog)
-Gumi elől: Maxxis Minion DHF 3C, Maxxterra, EXO+, 2.5"
-Gumi hátul: Maxxis Minion DHR II 3C, Maxxterra, EXO+, 2.4"
A kerékpár Nyíregyházán tekinthető meg!