Megválnék szeretett Orbea Terra H40 gravel bringámtól, ami eddig kb. 3000 km-en keresztül hű társam volt főleg terepen – szóval nem vitrinben pihent, de mindig odafigyeltem rá. Aki ismeri a típust, az tudja: ez nem csak egy szimpla bringa, ez egy élménygépezet.
Miért menő ez a gép?
Aluváz, karbon villa – könnyű, merev, kényelmes.
Shimano GRX RX400 szett – kimondottan gravelre hangolva, brutál pontos váltás.
2x10 sebesség, 46/30-as hajtókar + 11-34 kazetta
Hydraulikus tárcsafékek
Méret: S-es váz – kb. 160–172 cm magas bringásoknak ideális.
Ami még extra:
2024-ben új kerékszett került rá:
DT Swiss Spline GR1600, tubeless rendszerre alakítva, ahogy azt egy rendes gravel bringánál illik!
Alig 100 km-t mentek a kerekek
Új ára: 180.000 Ft, és ez benne van az árban!
A gyári gumikat előtte lecseréltem Panaracer GravelKing SK+ szettre – terepen verhetetlen, és természetesen tubeless kompatibilis.
Állapot
Használt, de abszolút jól karbantartott.
Normál használatból eredő apróbb karcok akadnak – a képeken minden őszintén látszik.
A villanyak néhány centivel visszavágva, de ez nem befolyásolja a használatot, csak jobb pozíciót ad a cockpitnek.
Miért adom el?
Új projekt jön, így ennek a gépnek új gazdát keresek. Minden működik rajta, nyeregbe ülsz, és mehetsz is.
Ár: 540.000 Ft – irányár
A bringa 2022 áprilisában lett vásárolva 656.000 Ft-ért, szóval a friss tubeless kerékszettel és minőségi gumikkal együtt ez egy nagyon korrekt ajánlat.
Ha gravelre váltanál vagy csak egy megbízható és stílusos bringát keresel túrákra, bikepackingre vagy épp hétvégi kikapcsolódásra – ez az.
További képeket szívesen küldök, személyesen is megnézhető.
Írj bátran, ha kérdésed van!
Gyári specifikáció – Orbea Terra H40 2021 (módosításokkal)
Váz: Orbea Terra Hydro disc, hydroformázott, tripla butted alumínium, tapered 1-1/8" - 1,5", BB 68mm – BSC angol menet, 12x142mm Thru Axle, belső kábelvezetés, 27,2mm nyeregcső, MMS rendszer
Villa: Orbea Terra OMP karbon, tapered 1-1/8" - 1,5", 12x100mm Thru Axle, karbon villanyak, MMS rendszer
Hajtómű: Shimano GRX RX600-10, 30x46T
Első váltó: Shimano GRX RX400
Hátsó váltó: Shimano RD-RX400, 10 sebességes
Váltókarok: Shimano ST-RX400, 2x10 sebesség
Kazetta: Shimano Tiagra HG-500, 11-34T, 10 sebesség
Lánc: KMC X10
Fékek: Shimano RX400 hidraulikus tárcsafékek
Kormány: OC1 All Road, reach 80mm, drop 125mm, flare 12°
Stucni: OC1 31.8mm interface, -6°
Kormánycsapágy: FSA 1-1/8 - 1-1/2" Integrated Carbon Cup ACB Bearings
Nyeregcső: OC2 karbon, 27.2mm, 20mm offset
Nyereg: Fizik Aliante R5
Kerekek: 2024-ben cserélve DT Swiss Spline GR1600 kerékszettre, tubeless rendszerre alakítva (új ára 180.000 Ft), alig 100 km-t futottak
Gumik: Panaracer GravelKing SK+ tubeless