FONTOS: nagyon sok -még nem meghirdetett- bicó van most nálunk különböző méretekben. Igyekszünk ezeket minél hamarabb meghirdetni, de érdemes rákérdezni, hogy mi van még a méretedben a már meghirdetett bicón / bicókon kívül. A bicók egy része Budapest 12. kerületben, a másik része BP II/A kerületben, a harmadik része pedig meg közvetlenül BP II/A kerület mellett tekinthetők meg és próbálhatók ki ((a 3 helyszín elég közel van egymáshoz). Emiatt arra is érdemes rákérdezni, hogy a kiszemelt gépek hol tekinthetők meg és próbálhatók ki.
Eladó a képeken látható új (csak néhány tesztkört futott) De Rosa 838 full karbon endurence országúti keró L méretben (vízszintes felső csőhossz 57 cm, fejcső 16 cm- kérésre tudok geo táblát küldeni) az alábbi linken szereplő biciklihez képest szinte ugyanolyan felszereltségben:
A Shimano Ultegra R8170 12 sebességes szettje Di2 elektromos váltással és hidraulikus tárcsafékekkel biztosítja ennek a DeRosa 838 kerékpárnak a teljesítményét és képességeit. Csak egy ilyen szett listaára 665 eft. Ez már a vezeték nélküli legújabb szett.
SOR 11-34 hajtás 172,5 mm hajtókar 52/36T talán a legideálisabb fogkiosztás és nagy áttét és a 2*12 sebesség miatt még sincsenek nagy ugrások a fokozatok között )
Az endurence országúti kerékpározásra tervezett (kényelem és sebesség egyben), gyors reakcióidejű, kontrollált kezelhetőségű és kiváló menetminőségű De Rosa 838 tökéletesen illeszkedik az Ultegra alkatrészcsaládba beépített precízióhoz, megbízhatósághoz és valódi értékekhez.
Ez a kerékpár Deda teljesen integrált és korányon belül káblezett lapitott aero karbon kormánnyal és alu kerékszettel, valamint +100eft feláért a képeken látható Miche 40/40 mm es karbon kerékszettel elérhető, hogy biztosítsa a hatékonyságot, a gördülési sebességet és a szilárd aerodinamikai stabilitást. A kerékszettről a részleteket később írom le.
A De Rosa 838-as nagyszerű egyensúlyt kínál a 30 mm-es kerekek számára.
MAX 32 mm-es gumibefogadó képesség, jelenleg vadi új 28 mmes Vittoria Zaaffiro Pro Graphne 2,0 gumik vannak benne.
A vázgeometria kiegyensúlyozott kiállást és félig agresszív kerékpározási testtartást tesz lehetővé - a mindennapi országúti kerékpárosoknak kedvezve. A teljesítmény azonban benne is rejlik, és a kerékpár elejéről nézve a 1½"-os fejcső, a kúpos villanyak, a vázspecifikus headset/stucni csatlakozófelület biztosítja a torziós merevséget a villanyakban és a túlméretezett fejcső csatlakozásban. Ez a csatlakozófelület teremti meg a nagyon elegáns, előre néző perspektívát, valamint a változóan ovális alsó csövet, amely a középcsapágy zónájában kiszélesedik, lenyűgöző oldalirányú merevséget biztosítva még nagy teljesítényű gyorsító terhelés alatt is, ide értve a nyeregből kiállós sprinteket is. A felső cső ellaposodik, ahogy a nyeregcső felé lejtőn halad, ami egy kis függőleges rugalmasságot biztosít, amikor a váz terhelés alatt van.
A hátsó háromszög egyszerűséget kínál, kisebb, lekerekített támvillákkal és függőlegesen oválisabb láncvillákkal, amelyek a középcsapágynál a legnagyobbak. Az előbbi rugalmasságot biztosít, míg az utóbbi biztosítja a torziós szilárdságot, amely hatékony normál pedálfordulatot és agresszív teljesítményleadást is biztosít. Az átütőtengelyek biztosítják az agy és a vázszett merevségét a nagyobb hatékonyság érdekében, 12/100 mm-es elöl és 12/142 mm-es hátsó papucsokkal. A hátsó rész egy masszív, cserélhető akasztó/átütőtengely rendszerrel rendelkezik.
Nagyszerű választás hosszú akár több napos túrákhoz, és egy gyors, lendületes ebédkiránduláshoz is. És mindezt egy teljesen egyedi (nem tömegcikk) szívvel készített DE ROSA nyergében teheted meg.
Köszönöm, hogy végig olvastad, illetve bármilyen felmerült kérdéssel kapcsolatban nyugodtan forduljatok hozzám. A megosztásokat és ajánlásokat előre is köszönöm.


