Kihasználatlanság miatt megválok XC kerékpáromtól. Keveset futott, belső nélküli kerék szettel (Newmen tubeless strip + MucOff).
Váz
Full karbon, nagy modulusú szálakkal, ~1030 g méretben (bruttó súly, váltótartó fül nélkül)
31,6 mm-es kormányszár
Teleszkópos nyeregcsővel kompatibilis (belső illeszkedés)
Átütőtengely
BOOST
PressFit 92 hajtómű
2 kulacstartóval kompatibilis
Sram UDH váltótartó fül
Integrált felső vázcsővédő (Effetto Mariposa)
Felirat segíti a pót gumibelső felhelyezését.
Váltó
Sram GX Eagle 12S hátsó váltó
Sram GX Eagle váltókar
Hajtómű: Sram Stylo 1000 Eagle 175 mm
32 fogas Wolftooth ovalis lanckerék
SRAM PG1230 11-50-es fogaskeréksor
Sram GX Eagle lánc
Sram PF 92 hajtóműcsapágy
Teleszkóp
RockShox Reba RL 100 mm
32 mm-es becsúszószár
Solo Air rugózás
Postmount rögzítés
BOOST kialakítás
Kormányról blokkolható: Combolock II (2 pozíció: nyitva és zárva)
Súly: 1650 g.
Kerekek
Kerekek: 29" Mavic CrossMax Tubeless Ready
Súly: 1770 g
HD kazettatest
Felni belső szélessége: 25 mm
6 csavaros rögzítés
32 küllő
Vízhatlan csapágyak
BOOST tengelyek: 15 mm első és 12 mm hátsó
Vízhatlan felniszalaggal felszerelve, Tubeless Ready kompatibilis
Fékek
Sram Level TL hidraulikus fékek
Galfer Wave 180 mm első és 160 mm hátsó féktárcsák
6 csavaros rögzítés
Kormány
Rockrider alumínium kormányszár
Szög: -20°
90 mm méretben Rockrider 900 Lock On
Alumínium nyeregcső, 31,6 mm átmérő
Hossz: 400 mm
285 g
Gumiköpeny
Első gumiköpeny: Vittoria Saguaro 29x 2,25
tubeless ready
bézs oldalfal, 60 TPI
ETRTO: 55-622
785 g
Hátsó gumiköpeny:
Vittoria Saguaro 29x2,25
tubeless ready
bézs oldalfal, 60 TPI
ETRTO: 55-622
785 g
Pedál
DMR v11