Eladnám Merida Big Nine Lite 1500 CC-XC bringámat (csere érdekel BMC Alpenchallenge-re vagy gravel bicóra).
A bicajt újonnan vettem (listaára 499990Ft volt), de azóta mindent kicseréltem rajta, kivéve a vázat és a telót. Erre mondhatod, hogy full SLX, mert tényleg teljes SLX M7000 szett van rajta. 2019-ben építettem át, minden alkatrészt újonnan, dobozosan vettem hozzá. Azóta sajnos nagyon keveset ment, azt is 99%-ban aszfalton.
A bringa minden év elején át volt nézetve szervizben, a teló karbantartott, gyári alkatrészekkel cserélt (olaj, szimering).
Néhány használatból adódó karcot biztos felfedezni rajta, de gyönyörű állapotban van, a váz alja fóliázott, a bowdenkopásos részeknél is fólia található.
Egyszerű pedált biztosítok a kipróbáláshoz.
Specifikáció
- váz: Big Nine Lite BC R12-D-Single
- méret: 19"
- szín: fekete-fehér-piros
- villa: FOX 32 Float 29 CTD O/C- Evolution 100 Taper
Meghajtás
- hajtókar: Shimano SLX FC-M7000-11-B2 Hollowtech II 36/26
- lánc: Shimano Ultegra - Deore XT CN-HG701-11
- fogaskoszorú: Shimano SLX CS-M7000-11
- első váltó: Shimano SLX FD-M7025-11-D
- hátsó váltó: Shimano SLX RD-M7000-11-GS
- fokozatok száma: 2*11
Kerék
- felni: KLS Madmax
- első agy: NOVATEC D791SB - ipari csapágyas
- hátsó agy: NOVATEC D162SB-SL-B12 - ipari csapágyas
- külső gumi: Maxxis CrossMark II 29 x 2,10 TR EXO
- féktárcsák: Shimano SM-RT56 160/180mm
Irányítás
- váltókar: Shimano SLX SL-M7000-11-IR és SL-M7000-IL (fékkarral összekapcsolható, így egy bilinccsel vannak fent)
- kormány: Merida Pro OS Flat, 660 mm
- kormányszár: Merida Pro K OS, -16° (van hozzá több gyűrű, így variállható a dőlésszöge)
- kormánycsapágy: FSA No.55E
- nyereg: Selle Italia Shiver
- nyeregcső: Merida Pro K SB0, 27.2 mm
Fék
- tárcsafék: Shimano SLX BL-M7000 és BR-M7000 Ice-tech betétekkel, melyek be sem koptak még
A bringa Balassagyarmaton van, de komoly érdeklődés esetén Balassagyarmat-Budapest-Veszprém útvonalon megtekinthető.