Használt KTM Comp R 2.5 eladó

KÉPEK +

Szállítás továbbra is opció, vinni tudom Pestig, tovább is.

Ezen full gyári állapotában, plusz az Epicon teló, azthiszem 80mm-re volt alapból húzva. (kihúzható-összetolható 80-120 között) Ehhez ment a fékben a minden új, állítható magasságú tag a kormányhoz, van termós kulacs magnézium tartóval, úti kispumpa, patronos felfújó, telópumpa, kazetta és tárcsakulcs, szerszámok, olajok, fasza visszapillantó, telóvédő szövet valahol, etc etc etc. ÚJ Mitas gumik, ÚJ Mitas belsők (elöl kicsit szélesebb, bütykösebb, ballonosabb, hátul kisbütykös, középen V-mintás. Ez az ideális setup beépített területre, könnyű természetre is)

2.0 Az enyém, de nem olyan 2.0, mint ami itt van - ezért tettem kettő félnek. Szerintem vagy későbbi, vagy korábbi modell, mert ezen jobb cuccok vannak. Meg amit tettem rá.

Legkisebb méret, 17es váz. Gyári gumikat most cseréltem le. Fékeket kapott újat mikor vettem, de félig volt a gyári, megvan az is. Váltó vajpuha, gyári benne minden. Bowdenen én 3 év alatt nem állítottam. Nyáron kellett egy klikket szorítani, mikor meleg volt (annyit nyúlt a hőtől) Lánc kicsit rozsdapöttyös, korábbi tulajnál szárazon állt. Én azonnal mostam mindent benzinben, aztán nagyteljesítmányű szint. zsír (azok a piros Berner-ek, iparból). Van motoros lánczsír, bringás lánczsír...zsír érted, nem olaj :) Az kell.

Kis nyolcas van. Kicsit húztam rajta, de nem erőltettem. Miért? Elrontja az ember, gyakorlat nélkül...rutinosnak, vagy szervízben a srácnak meg 5 perc :) Fékben az olaj gyári. Nem levegős, de cserés. Ezekre kéne egy szervíz.

Őőőőő...naptól védve volt végig, garázs, néha letakarva, de inkább levegőzzön (takarás alatt se jó az anyagnak) Kis karcok használattól vannak, első lánctányéron, kormányszarvon. Leütve nincs. Szép fénye van, matricák oké. Egyszer volt bukfenc a villanypásztorba szántásba, leugrottam róla, bringa földre eldőlt, nem betonra esett. Miért, mert nem lendülettel mentem a "bakhát"-on, de a lábam már nem ért földet, azért. Nem oda való ez. Nem erőltettem. Aszfalt úton, kanyarban lefelé...ááá, na azz. De egy járdaszegély is ennek olyan...tk tk. Te, arra ne menjél, bordás most az út - ja jó, látom, lassan megyek, de érezni nem. EZ a városi bringa!

Tudod mi ez? Egy upgrade-elt BMX, kb, csak nem a veretős fajta. De pont olyan agilis. Mint egy demóbike, érted

KTM vár, Raidon 100as tag

Taurus kerék, küllők talán a közepesek

Deore elől, SLX hátul, Deore karok (patikák, mint az új) 3x9, fogleosztás is megvan vhol.

Deore fék talán? 2010es? Tárcsa SLX 180 / 160 hátul acél, betét szinter (nem nyikorog, nem is olyan on-off). Egyébként az acél jobban fog, de az SLX hűtős, réteges. 80+ kilómnak patent volt, melegen...nem, melegen se túl erős. Neked egyujjas lesz ha könyebb vagy. Én nem szerettem volna nagyon erősnek, rántósnak. Ne csavarjon telót.

Suntour EPICON 100/120 teló. Karcmentes becsúszó, patika szimering. Arról külön fejezetet tudnék, hehe (Taiwani support mikor végre visszaírt, akkor kiderült h 10w telóolaj lesz az igazi. 5w van benn. Így sincs kopp keménységre állítva. Belseje szépen szilikonozva etc etc. Mindent tudok hozzá, robbantott ábra, szerelési útmutató)

Szerszám van, de az olajpatron kivevős Torx kulcs fateromé, azt nem adom :)

Kormányból vágtam, mert 90s kid. De nem kellett volna. 600as kb. most. Markolat zselés asszem (gyári az tré volt)

Váz forgópontok zsírzást egyszer kaptak, pötty grafitosat, de igazából csak megnéztem. Minden hamvas és tiszta volt.

Kresz szerint minden van, a 2 macskaszemet kell feltenni. Vhol itt a csengő is...Tükröt találtam rá visszapillantót, egy faszát (Pécsi Metró xd)

Szerszámok, külön telópumpa, minden. BTWIN fedélzeti comp, a jobbik.

Ja, 500km-et mutat, meg +100km, annyit mentem vele, dolog, és egyebek miatt. De jó volt rajta chill-ezni is.

Szervíz a kis nyolcas (kis!), meg a fékolaj (hibátlan érted, de én tennék frisset...hülyeség írnom is, de ittvan) miatt jöhet neki. Talán telóban az olaj csere a rendes 10w-re, nálam tavaly volt abban takarítás (mint kiderült, feleslegesen, de láttam legalább. Illetve a kis szilikon, az kell, szimeringeket védeni). Becsúszókba is tettem olajat itteni tanács szerint. Semmi csavar nem volt cibálva. Ennyi

Ja, levegőt el is felejtettem hogy fújni kell bele, úgy tömít elöl is, hátul is. Azthiszem 2 éve volt fújva, mikor a telópumpát vettem (ugyanott). Tavasszal kicsit engedtem belőlük, ősszel meg kicsit fújtam rá a hőmérséklet/nyomás miatt. Ennyi. Fékhez még átalakítók is vannak előre...

Érdeklődés esetén további friss gépek, garázsban áll elrakva...

Hozzáadva 2 hónapja
Frissítve 2 hónapja
Látogatók: 770
Elmentették: 6
Használt KTM Comp R 2.5 eladó Használt KTM Comp R 2.5 eladó Használt KTM Comp R 2.5 eladó Használt KTM Comp R 2.5 eladó Használt KTM Comp R 2.5 eladó
Hasonló mtb kerékpár hirdetések