Eladó egy Csepel RoyAL Férfi - Kaméleon szürke - 520 Single speed/Fixi kerékpár.
Még 2018-ban vásároltam Győrben a Peppe Kerékpár üzletben. Papírjaival és minden eredeti tartozékával.
Keveset használt, kb. 300km-t mentem vele, szinte új állapotú, néhány használatból eredő karc található rajta. Végig lakásban egy fali tartón tartottam és van jelenleg is.
Évek alatt variáltam az alkatrészeket rajta, ezek a fotókon láthatóak. Nem minden alkatrészt számoltam bele az árba (SPD pedál, bullhorn kormány, Tektro fékkarok), kérésre át is szerelhetem a gyári állapotra vagy bullhorn kormánnyal.
Az ár irányár, alkuképes, meghallgatom az ajánlatokat.
Megtekinthető Bábolnán, szállításban tudok segíteni egy bizonyos távolságig.
Specifikációk (kiemeltem a jelenleg felszerelt alkatrészeket):
- Váz: SingleSpeed / Fix , 6061 alu , 52 cm
- Villa:1 1/8" , Carbon / Alu
- Hajtómű: Csepel 48T, a gyári 42T cseréltem
- Lánc: Shimano Nexus (CN-NX10) 1 sebességes lánc, szürke és waxolva van, kevés km-el
- Agy ( e + h ): Csepel Luxus , magas peremes, flip-flop hátsó agy
- Hátsó lánckerék: fixre van szerelve egy 17T lánckerékkel, még új (képeken pluszba 13-14-16T)
- Szabadonfutó: Sturmey Archer SF-N 16T racsni, nincs felszerelve, külön adom (a gyári Dicta 16T gagyi volt, cseréltem egyből)
- Felni: Csepel Ringo 622 x 14
- Külső gumi: Kenda 28" / 700x26C hátul (gyári) / elől már egy Continental Ultra Sport III 700x28C hajtogatható van felrakva, de adom hozzá a párját (képeken), a gyári Kenda elsőt is adom
- Fékek ( e + h ): Csepel Stupor csak első (hátsó leszedve jelenleg, az is mellékelve)
- Fékkarok ( e + h ): Acor Bordó balos fékkar 31,8 mm (a Csepel Piton fékkarok a többi kormányra vannak szerelve)
- Kormánycsapágy: Csepel WAK , 1 1/8" , A-Head , Félintegrált
- Kormányszár: PRO LT +/-17 ahead kormányfej 31,8 mm befogó, 80 mm hosszú van felrakva a hozzávaló kormánnyal. A gyári Csepel Luxus , 25,4 mm a Csepel Chrono triatlon kormányra van szerelve.
- Kormány: PRO LT Compact Ergo országúti kormány 31.8mm, 400 mm (többi kormány külön képeken)
- Markolat: bandázsoltam az összes kormányt (a gyári Csepel Ali markolat külön)
- Nyeregcső: Csepel alu , 27,2 x 400 mm
- Nyereg: Csepel WAK Sport
- Pedál: Shimano PD-M520 patentpedált használtam (ha kell eladom felárban, de megtartanám másik bringára), a gyári fém pedált leszedtem, nincs a képeken, de adom azokat is, még újak.
- Súly: 9,2 kg (fék és racsni miatt ez már kevesebb)
A képeken látható egyéb alkatrészek:
- Csepel Pista bandázsolva + Csepel Piton jobbos fékkar
- Csepel Chrono triatlon kormány, 25,4x420 mm, alumínium, fekete, bandázsolva + Csepel Luxus , 25,4 mm kormányszár + Csepel Piton balos fékkar
- Tektro országúti fékkarok, ezüst
- hátsó Csepel Stupor fék bovdennel
- Acor fékkar bordó jobbos 31,8 mm
- Sturmey Archer SF-N 16T racsni
- Lánckerekek 13 / 14 / 16T
- 2db csere belsőgumi
- 1db Continental Ultra Sport III 700x28C hajtogatható országúti külső gumi dobozában
- 2db gyári bovdenház rögzítő gyűrűk vázra és az első bovdenház