Colnago M10/Dura-ace 9000/Roval SLX 24 kerekekkel

Colnago M10/Dura-ace 9000/Roval SLX 24 kerekekkel

Colnago C64-re történő váltás miatt eladóvá vált szeretett Giorgiom. 

Figyelem! Szubjektív eszmefuttatás következik. A technikai részleteket 2 bekezdéssel később találod.  

Ha valódi presztízsre vágysz, mert a váz olasz, és ha abból is a legjobbat szeretnéd, mivel a Bianchi túl celeste, a Pinarelloban meg annyi hajlítás van mint egy áriában, akkor megtaláltad, ráadásul bagóért. Ha a következő nevek hallatán nem egy multicég igazgatóságára asszociálsz érdemes tovább olvasnod a hirdetést, egyéb esetben vásárolj egy Canyont: Eddy Merckx, Maurizio Fondriest, Tony Rominger, Franco Ballerini, Abraham Olano, Andrea Tafi, Johan Museeuw, Oscar Freire, Paolo Bettini, Alessandro Petacchi, Tadej Pogačar. Igen, ők mind Colnagoval mentek, hiszen ezen kerékpárok nyergében aratták a legtöbb győzelmet eddig a kerékpáros történelemben.

Giorgiot: Colnago M10 (a C59 nem muffos, monocoque verziója) a Bikeexpressben vásároltam 2014-ben, 9000-es Dura-Ace szettel. Corima kerekeket a Bike Artban rendeltem hozzá (amit Csocsó barátom vásárolt meg az idén). 2017-ben az áttételt egy Dura-Ace P9100-es wattmérőre cseréltem, így nagyjából 22.000 km lehet benne. Idén télen egy új Roval SLX24-es kerékszettet vásároltam (DT swiss ratchetes agyak) és egységes karbon ITM alkatrészekre cseréltem mindent (kormány, stucni, nyeregcső), illetve beszereztem egy karbon Prologo nyerget is. Kipróbálni már nem maradt időm, mert télen, mint a régi bicósok többsége téli kerékpárral járok, illetve eltörtem a könyököm, valamint beleszerettem egy Colnago C64-es vázba, ami időközben megérkezett.

A váz a 7 (tavasztól-őszig tartó) szezon során sohasem érintette a flasztert, de a festéket természetesen több helyen levertem (felső cső kb. 3 mm, jobb támvilla 2mm, bowden bemenet körül, stb). A Dura-Ace szett nagyon szép, karcmentes állapotban van (fékek, váltók, fékváltókar), az áttételt/hajtókart a rossz stoplibeállítás/csámpás hajtás miatt a cipőmmel kissé ledörzsöltem. A hátsóváltót tavaly felújíttattam. A pedált (LOOK Blade karbon 16-os rugóerősségű) 2020-ban raktam fel, nagyjából 5700 km-et futott. A többi alkatrész új, karc-és használatmentes.

Specifikáció:

2014-es Colnago M10: 52-es slooping váz. Dura-ace 9000 szett (áttétel: 52/36 pro compact, 172,5 mm hajtókarral), 11-30-as racsnival, LOOK Blade (16-os rugóerősségű) karbon pedállal. 

A fentieken túl a kerékpáron található alkatrészek mindegyike új:

- Roval SLX24 kerék (DT swiss ratchetes agyakkal);

- Karbon ITM uniko nyeregcső;

- Karbon ITM Draco (120 mm-es) stucni;

- Karbon ITM Triango kormány (42 c2c);

- Karbon Prologo X Zero Nack nyereg.

További képekért keress bizalommal. 

Hozzáadva 5 hónapja
Frissítve 2 hónapja
Látogatók: 810
Elmentették: 2
Colnago M10/Dura-ace 9000/Roval SLX 24 kerekekkel
Colnago M10/Dura-ace 9000/Roval SLX 24 kerekekkel
Colnago M10/Dura-ace 9000/Roval SLX 24 kerekekkel
Colnago M10/Dura-ace 9000/Roval SLX 24 kerekekkel
Colnago M10/Dura-ace 9000/Roval SLX 24 kerekekkel
810 000 Ft
+362...
Hirdető

Hasonló országúti kerékpár hirdetések