Eladóvá vált Cannondale Habit tipusu kerékpárom kihasználatlanság miatt.
Főbb jellemzői és technikai adatai:
-27, 5' - os kerekeken gurul amik teljesen új gumikkal van felszerelve (felnik maximálisan centrírozva vannak)
-Első rugóstag: Rockshox Recon TK Gold 27, 5' 120mm-es rugó úttal ami átütő tengejes. Az egyik oldala levegős míg a másik olajos és állítható rugó úttal rendelkezik valamint a csillapítás mértéke is állítható. (Frissen szervizelve!)
- Hátsó rugóstag: Rockshox Monarch RT (Levegős) 55mm - es rugó úttal ami szintén maximálisan igényre szabható a csillapítás mértéke és a visszarugás gyorsasága is. (Kb 300Km szervizelés óta)
-Kerék agyak: Formula. Első agyban 2 még a hátsóban 4 ipari kerámia csapágy található (teljesen újak).
-Fékek: első és hátsó is olajos tárcsafék(Shimano) . Az első tárcsak 180mm- es míg a hátsó 160mm- es és mivel egyszerre cseréltem és ezután kevesett futott kb 95%-os. Friss fékolaj van benne és légtelenítve van. A tárcsák centrirozva és 0, 5mm es hézagra állítva a fékpofák (nem súrlódik és nem csikorog fékezéskor). Első fékbetétek újak míg a hátsók 70%-os. Fékcsövek újak.
- Hajtáslánc és váltók: Első-hátsó váltókarok Shimano Deore Nagyon könnyen mozognak és nagyon pontosak. A Bowdenházakat Shimanora cseréltem és a belsejébe szilikon zsírt tettem az időállóság érdekében és a még lágyabb működésért. Első váltó Shimano Deore. Hátsó váltó Shimano SLX. Fixálható a hátsó váltó így a durvább terepeken is stabilan tartja a használt fokozatot. 20 sebességes (Elöl 2 még hátul 10 fokozat található). Hátsó fogaskoszorú Sram (ősszel lett teljesen kitakarítva és újra kenve (eszméletlen jó hangja van :) . Lánc szintén Sram. A teljes hajtásláncba kb 400km van és még 1600km- en keresztül garantáltan hibátlanul fog működni vagy még tovább!
-Váz és kormány: Alu vázas és nagyon szép állapotban van ( egy-két nagyon apró karcolástól eltekintve remek esztétikája van és nem estem vele egyszer sem!) A vázhoz tartozó csapágyakat amin a hátsó villa mozog kicseréltem ipari kerámia csapágyakra így szinte örök élete van. A kormány csapágyakat szintén ipari kerámia csapágyakra cseréltem. A vázhoz és kormányhoz tartozó elemek mind alu. Pedálok Ipari csapágyasok és így ezáltal nagyon strapabíró és rendkívül könnyen pörög. Az ülés szilikonos és rendkívül kényelmes még hosszú utaknál is.
További tartozékok amit a bringához adok:
-VDO M5 drótnélküli kilóléter óra (további tartozékokkal bővíthető)
-Akumulátoros usb-vel tölthető igen erős több fokozatú első lámpa (vízálló)
Zéfal 25báros pumpa a rugóstagokhoz hogy pontosan a felhasználó súlyához és terepviszonyokhoz lehesen állítani a nyomást.
Ha idáig elolvasta akkor őn is hasonló bicikli megszállott mint én. Imádom szerelni és vezetni is! Balesetem miatt már többet nem tudok kerékpározni úgy ahogy régen és ezért is vált eladóvá ez a páratlan kerékpár (szar hogy itt van és nem használhatom...)
Komoly vásárlók érdeklődését várom!
Az ÁR Fix És Nem Alkuképes És Nem Csere Tárgya!