Szeretném eladni CANNONDALE SCALPEL 17" carbon vázamat ami 26" kerékhez való. Javított váz!
Ára: 50000 Ft.
A váz nem volt törve és nem volt repedve sem!!!
Egy gyári hiba miatt kellett javítani a vázat, melyet egy carbonnal foglalkozó mester javított meg nagyon profi módon.
A hátsó, alsó támvilláról valamikor leesett a merevítő, és emiatt, vagy a nem megfelelő ragasztás miatt a támvilla mindkét oldala elkezdett lecsúszni az alu csonkról.
A mester szétszedte amennyire lehet, megtisztította, újra ragasztotta, és a merevítést is profin megoldotta.
A Cannondale gyártól, és képviselőitől sem kaptam semmilyen választ és segítséget sem a probléma megoldására. Csak annyit mondtak, hogy tudnak erről a problémáról, de ez már a múlté...
A csatolt fotókon is látható majd, hogy hogyan lett megjavítva. A mester neve és az általa készített fotók a beleegyezésével kerültek a hirdetésbe.
Javítás óta kb 500Km-t használtam csak, mert egy betegség és egy vállsérülés miatt nem tudtam többet menni vele.
Azért szeretném eladni a vázat, mert ezalatt az 500km alatt derült ki számomra, hogy nagy a váz nekem, vagyis túl hosszú a felső csöve.C-C 565mm a felső cső hossza, ami 25mm-el hosszabb mint az a vázam ami a leghosszabb felső csővel rendelkezik, de abban is csak egy 50mm-es kormányszár van.Próbáltam a lehetőségekhez mérten rövidebb kormányszárral használni, de azzal sem lett jobb sajnos.
A vázhoz adom a nyeregcső rögzítő csavaros bilincset, adom a kormánycsapágyat ami nem eredeti, hanem a kinai nép által legyártott csapágynak tűnő tárgy, de azért valamennyire még használható.
A kormánycsapágyhoz igény esetén adok egy olyan átalakítót felülre amivel beszerelhető az 1.1/8" csővel rendelkező taperedes teleszkóp némi átalakítással.
A fotókon látható, hogy egy TRUVATIV GXP integrált középcsapágy van a vázban, na ez nem jár a vázhoz egyébként, csak akkor, ha esetleg valaki a TRUVATIV STYLO hajtóművel együtt szeretné megvenni.
A váz eredetileg BB30-as csapágyhoz, hajtóműhöz való, de vettem hozzá egy TRUVATIV átalakítót és így tudtam beletenni a menetes integrált hajtóműcsapágyat, ez is eladó, ha valakit érdekel. Nem azért tettem bele átalakítót, mert nem szeretem a BB30-as csapágyazást, hanem, mert nem találtam megfelelő paraméterekkel rendelkező hajtást a bringa megépítésekor.
Ha jók az információim akkor ez 2012-es gyártás. 165mm szemtávolságú rugóstag kell bele, 27,2mm nyeregcső méret...
Egyéb kérdésekre szívesen válaszolok. Több fotót a javításról email-ben tudok küldeni.
Csere is érdekelne, ha valakinek volna egy kisebb méretű ugyanilyen váza, de szóba jöhet még kis méretű CAAD-X váz is vagy 29" teleszkóp.
Elnézést kérek a hosszú írásért.
Miskolc, Diósgyőr.