Korábban vettük, hogy a fiammal használjuk, de az első próba alkalom után visszaültünk az enduróra. Így már 2 éve csak a port fogja. Az előző tulaj szerint a Boxxer WC lába sérült ezért kapott újat ami eltérő vörös árnyalatú. A BOXXER-n a befogás nyomai látszanak, ha más beállítással rögzítjük akkor nem látszik. Sunrace váltókarral, sorral ZEE váltóval vettem. Az X0 fékek kukázva lettek, és CODE-k kerültek fel. A régebbi CODE-ba nem 100%-n passzolnak az új betétek, az új betétek vastagabbak, így minimális hézag van a tárcsa és a betét között, beállítani nehéz ciripelés nélkülire :-). Az első agyban csapágyak cserélve lettek. A hátsó felnit is le kellett cserélni, komplett reggelire való tojás volt benne. A vásárláskor a BOXXER World Cup ki lett tisztítva, olaj cserélve lett. A DHX4-ben szintén olajcsere volt. A vázon az alsó csövön egy kis horpadás van, így vettem. Van hozzá 225, 250-s BOS rugóm vagy 300, 350-s FOX, ez választható. A Thomson nyeregcső vágott, így vettem. A kormány is keskeny, mert nálunk sűrűn nőnek a fák:-) és a gyerek is kicsi volt. Az eredeti Specialized nyereg is látott már jobb napokat. A MAXXIS Minion DHR, DHF gumik még elmennek. Helyszűke miatt válnék meg tőle, nem mindenáron eladó. A "ménes" egyébként is egyetlen Spécije. Ha marad, veszek rá eredeti X0 vátót karral és kormányt. Úgy már szinte eredeti, korhű lesz. Érd-n található, esetleg Pestre tudom vinni megbeszélt helyre. Telefonon keressetek, testbike-s üzeneteket ritkán olvasok.