12.09ig 599e Csúcs Cannondale Trigger Team SL Carbon XX1 eladó

12.09ig 599e! Csúcs Cannondale Trigger Team SL Carbon XX1

Itt a TestBike-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kpk-salebike.hu

 

 

3,5MFT-os abszolút csúcskategóriás CANNONDALE TRIGGER TEAM SL CARBON 27,5” Limited trail fully mtb kerékpár akciós áron sürgősen eladó!

 

Váz:

Csúcs CANNONDALE TRIGGER SL FULL CARBON FULLY (140/85mm)

  • Trail MTB felhasználásra készül, más szóval „örömbicajozásra”
  • 100% BallisTec HiMod carbon csúcsmodell!
  • Carbon hátsó lánc és támvilla
  • Hi-Mod magas szakítószilárdságú csúcs carbon szövet
  • Full 1.5 Si carbon fejcső
  • X12 hátsó átütőtengely csatlakozás
  • PF30 carbon középcsapágyház
  • Kormányról kapcsolható felfüggesztés üzemmód – FLOW /ELEVATE
  • 2 egyedülálló felhasználás - 140mm rugóút lefele/85mm mászáshoz
  • Láncvezetővel is kompatibilis (ISEG03)

 

Méretei: M

  • Nyeregbilincsig mérve 44,5cm
  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 59cm (trail-orientált vázgeometria)
  • Fejcső magassága 11cm

 

Rugós-tag a vázban:

Csúcs FOX DYAD RT2 kormányról vezérelt rugós-tag

  • Fejlett kéttartályos FLOAT légrugós rendszer
  • Kormányról 2 módban vezérelhető
  • Választható 140/85mm rugóút
  • Légrugó levegő ráfújás lehetőséggel
  • Tág határok közt állítható hidraulikus visszaút-csillapítás teljes mértékben független a kompressziótól
  • Kemény-anodizált csúcs becsúszószár
  • Tökéletesen személyre szabható működés
  • Rugózáskarakter és a progresszivitás is állítható
  • Mindkét rugóúttartományra külön beállítások

 

Első villa:

Csúcs LEFTY SUPERMAX CARBON 2.0 PBR 27,5 teleszkóp

  • 140mm vaj.puha rugóút
  • Carbon villaszár
  • AIR levegő ráfújás
  • REBOUND hidraulikus visszaút-csillapítás
  • PBR Lockout karral merevítés
  • PBR Isolated Damper Technology kompresszió-csillapítás
  • Enduro+ tune specifikus beállítás
  • Hybrid Needle Bearing Tech tűgörgős csapágyazás
  • 27,5” (50mm offset) villageometria
  • Végig 1.5” villanyak (nem kúpos, mint a legtöbb villa esetében)

 

Váltás:

Csúcs SRAM X01-XX1 CARBON 1x11s váltó- és hajtásrendszer, ultrakönnyű, precíz, mindezek mellett rendkívül megbízható tartós szett

 

Hajtás:

Csúcs CANNONDALE HOLLOWGRAMM SI BB30 NarroWide hajtómű

  • üreges belső a nagyobb stabilitás és alacsonyabb tömeg érdekében
  • X-SYNC Narrow-Wide CNC 32T Direct Mount lánctányér
  • BB30 vázba rejtett integrált csapágyszett

 

Fékezés:

SRAM GUIDE 4-dugattyús hidraulikus tárcsafékek, vagy

- a fotón látható full csúcs MAGURA MT7 PRO etalon 4-dugattyús extra-erős tárcsafékekkel +70eFT

 

Kormányzás:

Csúcs PROTAPER TEAM ISSUE rizer-trail kormány

Csúcs CANNONDALE Si 1,5” custom kormányszár

 

Nyereg rész:

CANNONDALE CARBON nyeregcső, vagy

- a fotón látható csúcs ROCKSHOX REVERB Stealth dropper post (kormányról állítható magasságú, rejtett kábelezésű) nyeregcsővel +50eFT

PROCRAFT ST nyereg, vagy

- a fotón látható top FiZiK ANTARES Magnese pálcás nyereggel +15eFT

 

Kerekek:

DT SWISS X432 27,5” LEFTY / X12 átütős TLR Ready top kategóriás trail kerékszett

CONTINENTAL MOUNTAIN KING 27,5x2,3 gumik, vagy

- a fotón látható SCHWALBE NOBBY NIC PERFORMANCE TANWALL barna oldalú 27.5 x2.35 prémium külső gumikkal +20eFT

 

Egyedi ritkaság számba tartozó dizájn-al rendelkező abszolút csúcsmodell!

Nagyon keveset futott, fotók szerinti szalon újszerű állapotban lévő csúcskategóriás trail carbon fully mtb kerékpár!

 

Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!

Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.

 

+INFO

A CANNONDALE TRIGGER széria mindkét korszerű kerékméretben elérhető, a hirdetésben szereplő top Carbon típus 27,5” kerékmérettel mindent elsöprő tulajdonságokkal rendelkezik: etalon MTB trail bike a nagymúltú amerikai márkától. Az új 140 mm-t mozgó SupermaxCarbon PBR Lefty villával és a Fox-szal közösen fejlesztett Dyad RT 2 DualShock rugós-taggal a felfüggesztés káprázatos teljesítményt és állíthatóságot biztosít. A váz útja a kormányról - egy remote karral - 140-ról 85 mm-re változtatható - ez ugyebár a Flow és az Elevate üzemmód, de ezt érdemes egy kicsit bővebben kifejteni…

 

A rugós-tag már ránézésre sem szokványos. Voltaképpen két különböző rugós-tagot építettek egybe, egy kisebb úttal és kisebb átmérővel rendelkezőt levegőset mászáshoz, lendületes guruláshoz (Elevate), valamint egy nagyobb úttal rendelkezőt, ami nagyobb átmérőjű, melyet kifejezetten technikás lejtőzésekre optimalizáltak (Flow). Mindkét egységnek saját csillapítása van szintén az adott feladatra optimalizálva, a remote karral lényegében e kettő tag között váltunk. Ilyen módon a felfüggesztés működése kompromisszummentes lesz mindkét felhasználásnál. És ez még nem minden. A két üzemmód váltásakor a gép geometriája is megváltozik az éppen aktuális felhasználásnak megfelelően (Attitude Adjust Geometry): Elevate módban a villa kicsit beül, és a gép hátulja kiemelkedik, így a vázszögek meredekebbek lesznek segítve a mászást, míg Flow módban a gép lejjebb kerül, a vázszögek csökkennek, hogy az alacsonyabb súlyponttal és a laposabb szögekkel a stabilitást szolgálják.

 

A CANNONDALE TRIGGER CARBON 27,5” a hi-tech felfüggesztés mellé Hi-MOD karbonszövetet kapott BallisTec szerkezeti felépítéssel. A pennsylvaniai mérnököknek sikerült ezáltal fokozni a vázmerevséget (tartósságot), egyben pontosabb irányítást is biztosítani. A technológia lényege a karbonszövetet “összeragasztó” műgyanta tökéletes eloszlása. Anizotropikus szálirányokat használnak, vagyis a váz különböző részein a karbon alapanyag száliránya az aktuális erővonalaknak és terhelési irányoknak megfelelően van elhelyezve.

 

A váz forgáspontjai is rendkívül masszívak, a csapágyazás széles megnövelt átmérővel, így hozzájárulva a lehető legnagyobb stabilitáshoz. Hasonlóképpen a kerék rögzítését is átütő tengelyekre bízták a fejlesztők. Az új Supermax Carbon PBR Lefty villa is merevebb, erősebb lett, a villageometria is „tuningolt”. A becsúszók átmérője tekintélyes 36, míg a külső száré 46 mm-es: ezzel embert lehetne ölni! Hybrid Needle Bearing tűgörgős csapágyazáson mozog a becsúszószár, a Durathlon Sealing System szimeringek pedig duplájára növeli a szerviz intervallumot.

 

A felszereltség a már említett FOX DYAD 2 rugós-tag és a LEFTY SUPERMAX CARBON 2.0 PBR teleszkópon túl egy komplett versenyhasználatra tervezett SRAM XX1 szettet kapunk, ami ugyebár az amerikai alkatrészgyártó zászlóshajója. Van még kérdés?

 

Látogatók: 451
Elmentették: 3
12.09ig 599e! Csúcs Cannondale Trigger Team SL Carbon XX1
12.09ig 599e! Csúcs Cannondale Trigger Team SL Carbon XX1
12.09ig 599e! Csúcs Cannondale Trigger Team SL Carbon XX1
12.09ig 599e! Csúcs Cannondale Trigger Team SL Carbon XX1
12.09ig 599e! Csúcs Cannondale Trigger Team SL Carbon XX1