12.09ig 450e 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11 eladó

12.09ig 450e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11

Itt a TestBike-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!

 

+3620969600

 

apro@kpk-salebike.hu

 

 

2,9MFT-os full csúcs DE ROSA KING RS full carbon gyönyörű kézzel készült vázas országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs DE ROSA KING RS FULL CARBON - „Hand Made in Italy”

  • Toray HM UD Super Hi-Modulus carbon mix layup (55% TI 800 fiber, 35% TI 1000, and 10% XN60)
  • Strauctural Carbon Layup - háromféle egyedileg kiválasztott csúcs karbonszövet terhelés szerinti pontos elosztása érdekében
  • Megjelenésekor a legnagyobb stabilitást nyújtó 1000g alatti váz a piacon! (Tour Magazin teszt alapján)
  • DE ROSA Custom Mizuno Full Carbon -Straight Blade első villa
  • DE ROSA Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregszár
  • TapeFORCE carbon fejcső
  • BB30 túlméretes és vázba rejtett carbon hajtás csapágyház
  • Vázban elvezetett kábelezés, elektromos váltórendszer kompatibilitás
  • Carbon integrált kormánycsapágy szett
  • UCI verseny-certifikáció

 

Méretei:

DE ROSA méretezés szerint „55" L

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 56cm
  • Virtuális nyeregbilincsig mérve 55cm
  • A képeken látható beállított nyeregmagasság 77cm
  • Fejcső magassága 16cm

 

Váltás/hajtás/fékezés:

CAMPAGNOLO CHORUS 2x10 rendszer, vagy

1. a top CAMPAGNOLO RECORD CARBON 2x10 rendszerrel +70eFT

2. a fotón látható full csúcs CAMPAGNOLO SUPER RECORD 11 CARBON 2x11 rendszerrel +135eFT

  • SUPER RECORD 11 CARBON-TITANIUM hátsó váltó
  • SUPER RECORD 11 CARBON fékváltókarok
  • SUPER RECORD 11 TITANIUM első átdobó
  • SUPER RECORD 11 TITANIUM Skeleton könnyített féktestek
  • SUPER RECORD 11 TITANIUM lánckeréksor
  • SUPER RECORD 11 11s lánc
  • SUPER RECORD 11 ULTRA TORQUE CARBON 2x11 hajtómű, üreges Carbon karok, titántengely, Hirth Joint tengelykapcsolat, megbízható Campagnolo FAG csapágyazás

 

Kormányzás:

DEDA ZERO 100 ergonomikus lapított fogású alu kormányszett

 

Nyeregrész:

DE ROSA CARBON Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregcső

SELLE ITALIA SL, vagy

- a fotón látható csúcs FiZiK ANTARES MAGNESIUM pálcás nyereggel +20eFT

 

Kerekek:

FULCRUM RACING 7 kerekek, vagy

1. a 380eFT-os FULCRUM RACING ZERO Carbon agyas csúcs alu kerékszettel +110eFT

2. fotón látható a 800eFT-os full csúcs FSA K-FORCE FULL CARBON 50mm magas 1.390gr-os kerámia csapágyazású etalon kerékszettel +260eFT

  • A WORLD TOUR versenyeken gyakran látható ultrakönnyű profi használatra tervezett kerékszett
  • Szélcsatornában és CFD modellezéssel fejlesztett 50mm magas profil – kiváló légellenállás mutatók, mégis könnyen irányítható az oldalszélben
  • A magas felniprofil ellenére mindössze 1390g!
  • Magas szakítószilárdságú UD carbon alapanyag
  • Az agyakban 6db kerámiacsapágy
  • CARBON extrakönnyű agytest, CNC perem
  • Direkt húzású könnyített aerodinamikus SAPIM AERO kardküllők (20/24db)
  • 17mm-es megnövelt tengelyátmérő
  • QR tengelyrögzítés
  • CAMPAGNOLO 10/11/12s alu kazettatest

 

Keveset futott, gyönyörű újszerű állapotú csúcskategóriás országúti kerékpár!

 

Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra vonatkozik!

Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára

 

 

+INFO

Sok más gyártóval szemben a DE ROSA múltjáról akár történelemkönyvet is írhatnánk! Ugo DE ROSA fiatalon beleszeretett a kerékpározásba, amit versenyszerűen is űzött. Soha nem lett profi versenyző, de már kora 20-as éveiben elhatározta, hogy életét a kerékpárok világában szeretné leélni. Elment hát tanonckodni nagybátyjához, aki vázkészítő volt, majd az 50-es évek közepén saját műhelyt nyitott. 1958-ban vált ismertté mint vázkészítő, majd egyre több neves versenyző kért tőle egyedi, testre szabott vázat. Az első kliens a világbajnok és Giro-győztes Geminiani volt, majd őt követte a komplett Faema csapat Solerral, Suarez-zel, illetve a belga Rik van Loy-jal. Tíz évvel később már a legendás Gianni Mottának készít vázat, majd az olasz csillag sikereit követően a Sanson csapatnak lesz a „beszállítója”.

 

A vázkészítői ranglétra legmagasabb fokára természetesen Eddy Merckx támogatásával lépett, de a belga csillag szponzori szerződései miatt a tény csak 1973-ban vált nyilvánossá. Ezek után oly mértékben összefonódott a két név a szakmában, hogy amikor 1981-ben Merckx saját vázgyártó céget alapított, a munkások betaníttatását „Ugo bácsira” bízta. A legendás DE ROSA márkanév ezután sem halványult a profi mezőnyben: a következő nagy csillag, Francesco Moser ugyancsak az ő asszisztenciáját igényeli, majd a DE ROSA szponzorálja a Filotex csapatot, 1976-tól pedig a versenyzőket átvevő Sansont. A bivalyerős, tavaszi klasszikus specialista, belga Roger DeVlaeminck is DeRosát hajt, majd Moser végre világbajnok lesz egy jól megszokott Primato nyergében.

 

A mai DE ROSA vázak a kor igényeinek megfelelően karbonszál alapanyagból készülnek, de a kidolgozás színvonala, a vázgeometria tradicionális marad. Az itt látható DE ROSA KING RS a nagy tiszteletnek örvendő olasz „kultmárka” csúcsmodellje, a legfejlettebb technikai megoldásokkal és szponzorált profi versenyzők igényei szerint felvértezve. A King pontosan beleillik a jó értelembe vett DE ROSA kultuszba, képviseli azokat az értékeket, amit Ugo DE ROSA cége az évtizedek alatt létrehozott.

 

A váz kecses vonalai mögött az űrtechnológiából a kerékpáriparba „importált” Toroyaca HM UD Super Hi-Modulus carbon „szövetmix” bújik meg: ez a legmagasabb szint, ami bármely kerékpárgyártó számára elérhető. Elképesztően drága „cuccról” van szó, benne 35% T1000 UHM szövet. Ennek a speciális űripari receptnek a DE ROSA a Strauctural Carbon Layup nevet adta. A csúcs szövet egyszerre biztosítja a versenysportban szükséges merevséget és a rendkívül alacsony tömeget. Elől „Custom Mizuno” Full Carbon Straight Blade első villa található, a nyerget pedig DE ROSA Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregszár tartja. Egyedi megoldás még a TapeFORCE fejcső, amelyben csúcs carbon integrált kormánycsapágy szett kap helyet. Természetesen a KING RS vázban elvezetett kábelezést kap, elektromos váltórendszerrel is kompatibilis. Természetesen UCI versenytanúsítvánnyal rendelkezik, így semmi nem akadályoz meg, hogy a rajtvonalhoz állj vele.

 

A felszereltség a vázszettel egy szinten van, hiszen a legendás olasz CAMPAGNOLO zászlóshajója, a csúcs SUPER RECORD 11 CARBON TITANIUM összes darabját találjuk, az utolsó titáncsavarig! Full carbon, titán és kerámia, ma a legkönnyebb szett a piacon, számos World Tour versenyző alatt teljesít szolgálatot. Az igény szerint ugyancsak talján csúcs DEDA, FSA és FIZIK kiegészítőkkel le sem tagadhatná, hogy egy vérbeli profi versenykerékpár.

Látogatók: 709
12.09ig 450e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
12.09ig 450e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
12.09ig 450e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
12.09ig 450e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
12.09ig 450e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
Hasonló országúti kerékpár hirdetések