0km-es tagok akciózva Super Deluxe.. 250x75 230x62,5 190x45

0km-es tagok akciózva! Super Deluxe.. 250x75 230x62,5 190x45

Itt a Testbike-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kpk-salebike.hu

 

Több db 255eFT-os új 0km-es ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR 250x75 rugós-tagok akciós 75eFT-ért vihetők!

 

Érkezett szintén több db 0km-es új ROCK SHOX DELUXE SELECT+ modell is 230x62,5 méretben, akciós áron 60eFt-ért vihetők!

 

Érkezett szintén több db 0km-es új 110eFT-os SR SUNTOUR EDGE RL-R AIR Remote Lockout tag is 190x45 méretben, akciós áron 50eFT-ért vihetők!

 

ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR 250x75 tulajdonságai:

  • Az amerikai márka legmagasabb szintű rugós-tagja MTB trail/all mountain/enduro felhasználásra
  • Kétkamrás rendszer megnövelt belső térfogattal, mindkét kamrának külön küszöbérték állítható
  • DEBON AIR+ légrugó – könnyű megindulás, nagyobb súlykapacitás, többféleképpen állítható menetkarakter, a plusz változat még tágabb határok köz állítható
  • Hydraulic Bottom Out Technology – hidraulikus tüske beépítése, amely a szokásos „Tokeneknél” biztosabb védelmet ad a felütések ellen, a rugóút utolsó 20%-ban lép működésbe, és változatlanul hagyja a legfontosabb középső tartományt (https://www.sram.com/en/rockshox/rockshox-technology/hydraulic-bottom-out)
  • MAXIMA PLUSH DAMPING FLUID – új, továbbfejlesztett olaj, finomabb működés, hatékonyabb visszaút-csillapítás
  • 2-állású kompresszió-csillapítás - részleges és teljes LOCKOUT merevítés
  • Légnyomás állítás testsúlyhoz, terephez, karakterhez, stílushoz
  • Trunnion Mount szabvány rögzítés
  • 250mm beépítési hossz
  • 75mm belső rugóút elsősorban a mai enduro bringákhoz

 

+INFO

A ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR felső-kategóriás rugós-tagon a felfüggesztésrendszer legtöbb tulajdonsága befolyásolható. Először is megtalálható rajta a kompresszió-csillapítás. A légrugós teleszkópvillákon és tagokon a csillapítás állítható, a felső-kategóriás modellek esetében nemcsak a visszaút, hanem a berugózás karaktere is befolyásolható. A berugózás csillapításának növelésével kevésbé lesz agilis a kerékfelfüggesztés, lassan vagy egyáltalán reagál az ütésekre. A “lockout” a teljes zárást jelöli. A gyakorlatban akkor érdemes a berugózást csillapítani, ha ki akarod iktatni a felesleges mozgást, például aszfalton történő haladáskor és emelkedőkön. A prémium tagok esetében a gyors és a lassú ütések csillapítása sok esetben külön-külön állítható (Low/High Speed Compression). A “Low Speed” a pedálozás vagy fékezés okozta mozgást korlátozza, míg a “High Speed” a terep felől érkező gyors ütéseket, például egy nagy ugrásból való leérkezéskor. Így egy köves emelkedő megmászása során a hajtás okozta villamozgás nagyrészt kiiktatható, míg a terep egyenetlenségeket a villa viszonylag jól “kimozogja”. Hasonlóképpen az is elérhető, hogy fékezés során a villa kevésbé “üljön be”, miközben a bukkanókra - ami gyorsabb mozgással jár - reagál. Persze nem reális, hogy a villát menet közben kétpercenként “újrakalibráld”, de egy hosszabb emelkedő, vagy lejtmenet előtt érdemes lenyúlni, és a “tekerentyűkön” a villa mozgáskarakterét optimalizálni. Ezeket a ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR mind „tudja”.

 

A visszaút-csillapítás itt már a mozgás-sebességre is hatással van. Visszaút-csillapításra azért szükség, mert különben berugózást követően a hátsó felfüggesztés „visszarúg”, a nyerget az égbe „kataputálja”, több kárt okozva az irányításban, mint amennyi haszna van a működésnek. Ennél a csúcs tagnál a gyors és a lassú ütések visszaút-csillapítás külön-külön állítható (Low/High Speed Rebound). A “Low Speed” a pedálozás vagy fékezés utáni kirugózás sebességét korlátozza, míg a “High Speed” a terep felől érkező ütéseket követő mozgást befolyásolja. Mivel a villán a csillapítás menet közben jellemzően nem állítható, ezt indulás előtt érdemes megtenni a várható terepviszonyok tükrében. Esetleg egy hosszabb köves lejtmenet előtt érdemes csökkenti a visszaút-csillapítást, így elkerülve, hogy az ismételt ütések összeadódjanak, vagyis a villának ne legyen ideje két terep okozta ütés közt visszatérni alapállásba. A két típusú bemozgás szétválasztásával a fékezés okozta bemozgás után gyorsabb kimozgás állítható be, mint az ütések után, így a visszarúgás veszélye nélkül lehet biztosítani a gyors visszatérést. 

Látogatók: 332
Elmentették: 3
0km-es tagok akciózva! Super Deluxe.. 250x75 230x62,5 190x45
0km-es tagok akciózva! Super Deluxe.. 250x75 230x62,5 190x45
0km-es tagok akciózva! Super Deluxe.. 250x75 230x62,5 190x45
0km-es tagok akciózva! Super Deluxe.. 250x75 230x62,5 190x45
0km-es tagok akciózva! Super Deluxe.. 250x75 230x62,5 190x45
Hasonló kerékpár hátsó rugóstag hirdetések