Használt 09.28ig 970e Top Trek Emonda Disc Sram Force AXS 2x12s

09.28ig 970e! Top Trek Emonda Disc Sram Force AXS 2x12s

Itt a TestBike-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kpk-salebike.hu

 

 

Több darab TREK EMONDA országúti kerékpár érkezett:

3MFT-os gyönyörű újszerű full top kategóriás TREK EMONDA SL7 FORCE AXS 2x12 full carbon tárcsafékes országúti kerékpár akciós áron sürgősen eladó!

 

Vázszett:

TREK EMONDA SL7 DISC OCLV full carbon

  • Ultralight OCLV 500 series carbon váz és villa
  • Ride-Tuned Carbon félintegrált nyeregcső technológia
  • H2 kényelemorientált vázgeometria
  • Integrált BB90 carbon hajtás-középrész
  • 12x142 / 12x100 Thru Axle átütőtengelyes kerékrögzítés
  • Fantasztikus letisztult aerodinamikus dizájn - vázba rejtett teljes kábelezés, a legújabb generáció esetében a kábelek a speciális kormányegységen belül futnak, így egyáltalán nem látszanak
  • Tárcsafékspecifikus vázkialakítás, legújabb Flat Mount konzolos rögzítés
  • Tapered E2 kúpos fejcső
  • DuoTrap “S” vázba integrált computer-szenzor
  • Ride Tuned rezgéscsillapító nyeregcső
  • Emonda Carbon E2 OCLV 500 ultrakönnyű villa

 

Méretek:

FEKETE - NARANCS / ULTEGRA 2x11 - ELKELT

FEKETE / 105 Di2 2x12 0km - ELKELT

FACTORY ORANGE / FORCE AXS 2x12 - RAKTÁRON

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 55cm
  • Virtuális nyeregbilincsig mérve 51cm
  • Fejcső magassága 15cm (nincs teljesen levágva a villanyak, több db közölővel még állítható a kényelme)

 

Váltás, hajtás, fékezés:

Csúcs SRAM FORCE CARBON eTap® AXS vezeték nélküli elektromos 2x12s hidro-tárcsás etalon rendszer

  • FORCE eTap® AXS Carbon 2x12s HYDRO fékváltókarok (gombelemekkel)
  • FORCE eTap® AXS Carbon 12s hátsó váltó (saját akkumulátorral)
  • FORCE eTap® AXS Carbon 2x12s első váltó (saját akkumulátorral)
  • FORCE CARBON AXS D1 Compact hajtómű (48/35T), üreges carbon karok, full csúcs technológia, pillekönnyű konstrukció, DUB csapágyazás
  • FORCE Flat Mount HYDRAULIC tárcsaféktestek, HydroR™ technology
  • SRAM ROTOR 160/160 mm-es Centerline csúcs féktárcsák
  • AXS eTap® Power kit akkutöltő / dokkoló

 

Kormányzás:

BONTRAGER RACE LINE CARBON lapított fogású kormány, vagy

- igény szerint a fotón látható full carbon integrált AERO CARBON lapított kormány-szettel +30eFT

  • csodálatos letisztult megjelenés, kényelmes lapított fogású

 

Nyeregrész:

Csúcs BONTRAGER RIDE TUNED CARBON állítható rezgéseket csillapító nyeregcső

BONTRAGER VERSE top nyereg

 

Kerekek:

DT SWISS G540 DISC átütős alu kerékszett, vagy

- igény szerint a fotón látható top BONTRAGER AEOLUS 5 CARBON magas peremes, Tubeless Ready, Thru Axle átütőtengelyes kerékszettel +210eFT

  • OCLV Carbon felnikialakítás, D3 Dual Directional szálorientáció és szerkezeti felépítés
  • 50mm magas felniprofil – ideális kompromisszum az aerodinamika, az egyszerű irányítás és az alacsony tömeg „mérnöki triumvirátusban”
  • 142x12/100x12 standard átütőtengelyes (Thru-Axle) kerékrögzítés
  • Teljes Tubeless Ready (TLR) kompatibilitás - azaz belső nélküli gumirendszerrel is használható a hagyományos belsős „felállás” mellett
  • Megnövelt 27 mm külső szélesség – ideális párosítás a mai modern 28-30mm széles külső gumikkal
  • Bontrager Switch thru axle gyorszáras átütőtengely-rögzítés
  • Nincs súlykorlát – a BONTRAGER nem korlátozza a terhelhetőséget, ez a kerékszett rendkívüli tartósságra és terhelhetőségre lett fejlesztve

CONTINENTAL TANWAL Made in Germany hajtogatós, kevlar csúcskategóriás gumik

 

Tartozékok:

SRAM AXS eTap töltő, dokkoló

 

Nagyon keveset futott, fotók szerinti gyönyörű újszerű karcmentes állapotú, korszerű top felső kategóriás, kényelmes országúti versenykerékpár.

 

Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!

 

Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.

 

+INFO

A legújabb szériás, TREK EMONDA SL7 pont azt az élményt nyújtja, amit az országúti kerékpárosok döntő része igényel: alacsony tömeget, kényelmet, agilitás és hatékonyságot. A jól ismert amerikai márka zászlóshajója az arany középutat képviseli: a versenyzőknek ugyebár ott a MADONE, a nem teljesítménycentrikus amatőröknek az aktív rugózást biztosító DOMANE, a legtöbb elhivatott országúti bicajos számára az észszerű választás az itt meghirdetett TREK EMONDA SL 7 sorozat.

 

Akármilyen meglepő, az EMONDA SL 7 modellt a profi országúti versenyzők kérték. Nem minden sztár vágyik a maximális merevségre és az utolsó wattokat kiaknázó aerodinamikus csőprofilokra, a legtöbb nagymenő – aki nem mellesleg 15-20 ezer kilométert tesz meg egy évben a versenyeken és az edzések során – igenis a rezgésektől mentes kényelmet és az emelkedőkön egyértelműen előnyös alacsony tömeget preferálja.

 

Számos kényelemfokozó technológiával lett ellátva, így közeli rokonságot mutat a TREK Domane komfort országútival. A SL 7 Ride-Tuned Performance Tube Optimization technológiával lett ellátva. Ez azt jelenti, hogy a mérnökök érezhető hátsó rugózást építettek be, amelyet a Ride Tuned seatmast nyeregszár-kialakítás és az BONTRAGER OCLV kormányba épített rezgéscsillapítás egészít ki a fő kontaktus pontokon.

 

De mindez nem megy a hatékonyság és az alacsony tömeg rovására: a stabilitás és a precíz irányítás kulcsa az OCLV karbonszerkezet, ez egy erősített felső-kategóriás High Modulus UD szövetanyagból, a TREK által szabadalmaztatott buborék- és gyűrődésmentes OCLV technológiával vázzá alakítva. Ezen felül a fejlesztők számos technológiát kölcsönöztek a MADONE és a DOMANE modellekből, mindemellett egyedi megoldásokat dolgoztak ki a tömeg minimalizálására, illetve a karbonszerkezet rezgéscsillapító tulajdonságára. A csőprofilok a repülőgépiparban jól bevált KammTail formákat követi, amely megközelítik az abszolút szárnyforma aerodinamikáját, ellenben lehetőséget adnak a csövek meghatározott irányú rugalmasságára. A légellenállás terén 18% előnyt sikerült elérni a DOMANE komfortorientált modellel szemben, és mindössze 8%-ra van az EMONDA a MADONE-tól. A CFD elemzés tényleg csodákra képes e téren, és a váz mellett a kormányzásra és a nyeregrészre is komoly figyelem összpontosult.

 

Rengeteg tervezői munka és gyártástechnológia vezetett a TREK ÉMONDA SL7 modellhez az egykori - Lance Armstrong alatt megcsodált - sikeres OCL 5200 szériától. A részletek is jól ki vannak találva, rejtett bowdenvezetés, a carbon középcsapágy BB90 szabványú, a villanyak spéci E2 (tapered), és az összes többi „finomság”. Például a Series H2 vázgeometria jótékony hatással van a menetkényelemre, a Flat Mount hidraulikus féktest-rögzítés pedig minden eddiginél jobb fékhatást tesznek lehetővé.

 

z itt meghirdetett TREK EMONDA SL7 felszereltsége még talán a vázszettet és a kiegészítőket is túlszárnyalja: abszolút top SRAM FORCE CARBON eTap® AXS vezeték nélküli 2x12-fokozatos elektronikus váltás HDR hidraulikus tárcsafékes rendszert kapunk, amely a legfejlettebb elektronikus váltórendszer ma a piacon. A FORCE eTap AXS fékrendszere hatékony HydroR™ technológiát kínál, így a megállással sem lesz gond. Jobban kezelhető, pontosabban működő szettet kívánni sem lehet. Igen, ilyen egy modern országúti kerékpár napjainkban, csúcstechnika mind a TREK EMONDA SL 7 vázszett, mind a SRAM eTap AXS 2x12 felszereltség tekintetében!

Elmentették: 2
09.28ig 970e! Top Trek Emonda Disc Sram Force AXS 2x12s
09.28ig 970e! Top Trek Emonda Disc Sram Force AXS 2x12s
09.28ig 970e! Top Trek Emonda Disc Sram Force AXS 2x12s
09.28ig 970e! Top Trek Emonda Disc Sram Force AXS 2x12s
09.28ig 970e! Top Trek Emonda Disc Sram Force AXS 2x12s