05.04ig 549e 58/XL Csúcs Trek Domane SLR Factory Racing Di2

05.04ig 549e! 58/XL Csúcs Trek Domane SLR Factory Racing Di2

Itt a TestBike-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők

 

+36209696009

 

apro@kpk-salebike.hu

 

 

3MFT-os csúcs TREK DOMANE KOPPENBERG FACTORY RACING FULL CARBON ISOSPEED comfort-os országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

A TREK DOMANE különleges, limitált kiadású változata, amely a DOMANE ISOSPEED technológiáját ötvözi az EMONDA modell versenyorientált vázgeometriával. Felépítése, szerkezete DOMANE, viselkedése, irányítása EMONDA. Elsősorban a TREK FACTORY TEAM profi versenyzőinek készült, a tavaszi klasszikus versenyeken való lehető legjobb szerepléshez. A hátsó felfüggesztés és a rengéscsillapító kormány hatékonyan fokozza a kényelmet maximális teljesítményleadás mellett!

 

Vázszett:

Csúcs TREK DOMANE KOPENBERG FACTORY RACING TEAM ISSUE ISOSPEED FULL CARBON

  • RACE SHOP LIMITED CLASSICS COLLECTION – a TREK Factory Racing csapat versenyzői számára egyedileg készített típus
  • Hatékony rugózást biztosító komfortorientált technológia eredetileg a Párizs-Roubaix kockaköves szakaszaihoz fejlesztve
  • Magas szakítószilárdságú full carbon alapanyag
  • Rendkívül jól működő hátsó IsoSpeed rezgéselnyelő felfüggesztésrendszer - speciálisan kedvezőtlen útviszonyokhoz, lásd kockakövek, töredezett aszfalt, stb.
  • Pro Endurance H1 vázgeometria – az EMONDA modellen megszokott testhelyzet immár hátsó felfüggesztéssel
  • E2 Tapered 1,5" villanyak – fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít
  • BB90 integrált karbon középrész
  • Power Transfer Construction - masszív stabilitást fokozó csőátmérők
  • 3S chain keeper láncleesésgátló
  • DuoTrap kompatibilis – integrált jeladó GPS, computerhez
  • Ride Tuned seatmast carbon nyeregcső-kialakítás
  • TREK full carbon villa, E2 villanyak
  • UCI verseny-certifikáció
  • WorldTour versenyeken bizonyított teljesítmény – többek közt Párizs-Roubaix és Flamand körverseny győzelem

 

Méretei:

Rajta lévő gyári matrica szerint "58" (178-190cm közöttieknek lehet ideális választás)

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 57,3cm
  • Virtuális nyeregbilincsig mérve 55cm
  • Nyereg teteje max. állásban 80cm (kb. 90cm belső lábhosszig lehet beállítani)
  • Nyereg teteje min. állásban 72cm
  • Átlépő magassága talajtól a felső-cső tetejéig mérve 80cm
  • Fejcső magassága 16cm (E2 vázgeometria)

 

Váltás/hajtás/fékezés:

SHIMANO ULTEGRA Di2 2x11 elektromos etalon rendszer

  • ULTEGRA Di2 fékváltó-karok
  • ULTEGRA Di2 hátsó váltó
  • ULTEGRA Di2 első átdobó
  • ULTEGRA Di2 vezérlő (stucni alatt, egyben a töltő pont is)
  • ULTEGRA Di2 nyeregcsőbe rejtett akkumulátor
  • ULTEGRA gyári töltő
  • ULTEGRA 2x11 hajtómű, Hollwtech2, üreges hajtókarok, üreges lánctányér
  • ULTEGRA PressFit vázba rejtett hajtás csapágyszett
  • ULTEGRA féktestek

- igény szerint 150eFT-os STAGES SHIMANO ULTEGRA bal karon wattmérővel +65eFT

 

Kormányzás:

BONTRAGER RACE LITE ergonomikus alu kormány-szett, vagy

- a fotón látható full csúcs BONTRAGER XXX Full Carbon aero lapított kormánnyal +50eFT

- a fotón látható csúcs BONTRAGER XXX CARBON OS kormányszárral +25eFT

Csúcs FSA CARBON kormánycsapágy

 

Nyereg rész:

Csúcs BONTRAGER RACE Ride Tuned Carbon Seatmast nyeregcső, full carbon integrált állítható külső nyeregszár 20mm hátranyúlással

BONTRAGER AFFINITY CrMo pálcás nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs BONTRAGER MONTROOSE ELITE Titanium pálcás nyereggel +25eFT

 

Kerekek:

BONTRAGER RACE TLR alu kerékszett, vagy

1. a 350eFT-os BONTRAGER PARADYGM ELITE TLR csúcs alu kerékszettel +90eFT

2. a fotón látható 750eFT-os csúcs REYNOLDS CARBON 35 TUBULAR / DT SWISS 240 agyas ultra-könnyű kerékszettel +180eFT

 

Keveset futott, fotók szerinti gyönyörű szép újszerű állapotú egyedi rendelésű csúcskategóriás comfort országúti kerékpár!

 

Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetésre vonatkozik!

 

Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.

 

+INFO

Az országúti kerékpározás egyek érdekessége, hogy a nem profi bicajosok ugyanazokat – esetleg még könnyebb – masinákat hajthatják, mint a azok, aki ebből élnek, a WorldTour versenyeken keresik kenyerüket. Amíg például a motorsportban ez csak az olajsejkek kiváltsága, ebben a hirdetésben szereplő TREK DOMANE KOPENBERG FACTORY RACING ISOSPEED országúti vázszett megegyezik azzal, amellyel Fabian Cancellara többek közt a Flamand körversenyen a dobogó legfelső fokára állhatott. Igen, ez a limitált TEAM ISSUE kiadás!

 

A TREK DOMANE különleges, limitált kiadású változata, amely a DOMANE ISOSPEED technológiáját ötvözi az EMONDA modell versenyorientált vázgeometriával. Felépítése, szerkezete DOMANE, viselkedése, irányítása EMONDA. Elsősorban a TREK FACTORY TEAM profi versenyzőinek készült, a tavaszi klasszikus versenyeken való lehető legjobb szerepléshez. A hátsó ISOSPEED rezgéseket csillapító felfüggesztés hatékonyan fokozza a kényelmet maximális teljesítményleadás mellett! A váz villával és Ride Tuned seatmast nyeregcsővel volt kapható csak a vázszett  1,4MFt-os áron.

 

A TREK DOMANE KOPENBERG FACTORY RACING esetében nemcsak a vázcsövek passzív elhajlása biztosítja a rezgésekcsillapítását, hanem egy aktív rugalmas felfüggesztés-technológia fokozza a kényelmet. A Domane vázak lelke az amerikai márka által kifejlesztett aktív IsoSpeed csillapítás. Érdemes megkülönböztetni az országúti kerékpárokon alkalmazott két fő rezgéscsillapító eljárást, mert ezek úgymond nem „egy súlycsoportban vannak”, amikor a gyakorlatban is kipróbáljuk. A legtöbb „komfortkerékpár” esetében a tervezők a felhasznált karbonszövet tulajdonságainak változtatásával, a támvillák és láncvillák csőprofiljaival, megfelelő pontokon hajlított/lapított csövekkel próbálják biztosítani a kívánt komfortot. Az így elérhető komfortérzet sajnos korlátozott, így a TREK aktív felfüggesztés kifejlesztése mellett döntött.

 

Az IsoSpeed egy gyűrűs elasztomer segítségével rugózó rendszer, ami nem a támvillákat, hanem az ülőcsövet engedi elmozdulni a felső-csőhöz képest. Az ülőcsövet és a felső-csövet furatokon keresztül kötik össze egy csappal, amit rugalmas elasztomer ölel körbe. Ez a megoldás gyakorlatilag egy síkban engedi mozogni az ülőcsövet, ezzel együtt a nyerget, és jó hatásfokkal kezeli le a függőleges stresszeket, amiket például az úthibák okoznak.

 

Az IsoSpeed nyilván növeli a váz tömegét egy Emondához képest, de a különbség minimális, 200-300 gramm. (Mint már említettük, a vázgeometria a DOMANE KOPPENBERG FACTORY RACING esetében tökéletesen megegyezik az EMONDA modellel.) De mi ez ahhoz képest, hogy szó szerint kisimítja az utat, így a legkomfortosabb "komfort" országúti a piacon. Hazai utakon az IsoSpeed aranyat ér: ezt vásárlóinknak nem kell ecsetelni!

 

Emellett minden DOMANE E2 villanyakat kap, amely fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít. Persze nem minden technológia a "lágy", pihe-puha menetkarakterisztikát szolgálja: a BB90 integrált karbon középrész, a tapered 1,5" fejcső és a masszív stabilitást fokozó csőátmérők (Power Transfer Construction) kiváló hajtáshatékonyságot tesz lehetővé. A KOPPENBERG „recept” a legmagasabb szintű WorldTour versenyeken bizonyított!

 

Egy ilyen szó szerint „profi” országútihoz komoly felszereltség dukál. Itt a SHIMANO prémium szintű ULTEGRA 2x11 fokozatos Di2 elektromos szettjét élvezhetjük, amely elképesztően finom, könnyed váltást tesz lehetővé. A BONTRAGER carbon kiegészítők pedig korszerűek, könnyűek és megbízhatók. Az „i”-re a pontot a csúcs REYNOLDS CARBON AERO / DT SWISS 240 csúcs agyas kerékszett teszi fel. És habár valószínűleg nem leszel képes Cancellera brutális teljesítményével meghajtani a DOMANE KOPPENBERG FACTORY RACING gépcsodát, a kényelmet és a profi vázgeometriát ettől még értékelni és élvezni fogod!

Hozzáadva 11 napja
Frissítve tegnap, 12:14
Látogatók: 106
05.04ig 549e! 58/XL Csúcs Trek Domane SLR Factory Racing Di2
05.04ig 549e! 58/XL Csúcs Trek Domane SLR Factory Racing Di2
05.04ig 549e! 58/XL Csúcs Trek Domane SLR Factory Racing Di2
05.04ig 549e! 58/XL Csúcs Trek Domane SLR Factory Racing Di2
05.04ig 549e! 58/XL Csúcs Trek Domane SLR Factory Racing Di2