05.05ig 419e 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11 eladó

05.05ig 419e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11

Itt a TestBike-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kpk-salebike.hu

 

 

2,9MFT-os full csúcs DE ROSA KING RS full carbon gyönyörű kézzel készült vázas országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs DE ROSA KING RS FULL CARBON - „Hand Made in Italy”

  • Toray HM UD Super Hi-Modulus carbon mix layup (55% TI 800 fiber, 35% TI 1000, and 10% XN60)
  • Strauctural Carbon Layup - háromféle egyedileg kiválasztott csúcs karbonszövet terhelés szerinti pontos elosztása érdekében
  • Megjelenésekor a legnagyobb stabilitást nyújtó 1000g alatti váz a piacon! (Tour Magazin teszt alapján)
  • DE ROSA Custom Mizuno Full Carbon -Straight Blade első villa
  • DE ROSA Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregszár
  • TapeFORCE carbon fejcső
  • BB30 túlméretes és vázba rejtett carbon hajtás csapágyház
  • Vázban elvezetett kábelezés, elektromos váltórendszer kompatibilitás
  • Carbon integrált kormánycsapágy szett
  • UCI verseny-certifikáció

 

Méretei:

DE ROSA méretezés szerint „55" L

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 56cm
  • Virtuális nyeregbilincsig mérve 55cm
  • A képeken látható beállított nyeregmagasság 77cm
  • Fejcső magassága 16cm

 

Váltás/hajtás/fékezés:

CAMPAGNOLO CHORUS 2x10 rendszer, vagy

1. a top CAMPAGNOLO RECORD CARBON 2x10 rendszerrel +75eFT

2. a fotón látható full csúcs CAMPAGNOLO SUPER RECORD 11 CARBON 2x11 rendszerrel +120eFT

  • SUPER RECORD 11 CARBON-TITANIUM hátsó váltó
  • SUPER RECORD 11 CARBON fékváltókarok
  • SUPER RECORD 11 TITANIUM első átdobó
  • SUPER RECORD 11 TITANIUM Skeleton könnyített féktestek
  • SUPER RECORD 11 TITANIUM lánckeréksor
  • SUPER RECORD 11 11s lánc
  • SUPER RECORD 11 ULTRA TORQUE CARBON 2x11 hajtómű, üreges Carbon karok, titántengely, Hirth Joint tengelykapcsolat, megbízható Campagnolo FAG csapágyazás

 

Kormányzás:

DEDA ZERO 100 ergonomikus lapított fogású alu kormányszett

 

Nyeregrész:

DE ROSA CARBON Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregcső

SELLE ITALIA SL, vagy

- a fotón látható csúcs FiZiK ANTARES MAGNESIUM pálcás nyereggel +20eFT

 

Kerekek:

FULCRUM RACING 7 kerekek, vagy

1. a 380eFT-os FULCRUM RACING ZERO Carbon agyas csúcs alu kerékszettel +110eFT

2. fotón látható a 800eFT-os full csúcs FSA K-FORCE FULL CARBON 50mm magas 1.390gr-os kerámia csapágyazású etalon kerékszettel +240eFT

  • A WORLD TOUR versenyeken gyakran látható ultrakönnyű profi használatra tervezett kerékszett
  • Szélcsatornában és CFD modellezéssel fejlesztett 50mm magas profil – kiváló légellenállás mutatók, mégis könnyen irányítható az oldalszélben
  • A magas felniprofil ellenére mindössze 1390g!
  • Magas szakítószilárdságú UD carbon alapanyag
  • Az agyakban 6db kerámiacsapágy
  • CARBON extrakönnyű agytest, CNC perem
  • Direkt húzású könnyített aerodinamikus SAPIM AERO kardküllők (20/24db)
  • 17mm-es megnövelt tengelyátmérő
  • QR tengelyrögzítés
  • CAMPAGNOLO 10/11/12s alu kazettatest

 

Keveset futott, gyönyörű újszerű állapotú csúcskategóriás országúti kerékpár!

 

Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra vonatkozik!

Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára

 

 

+INFO

Sok más gyártóval szemben a DE ROSA múltjáról akár történelemkönyvet is írhatnánk! Ugo DE ROSA fiatalon beleszeretett a kerékpározásba, amit versenyszerűen is űzött. Soha nem lett profi versenyző, de már kora 20-as éveiben elhatározta, hogy életét a kerékpárok világában szeretné leélni. Elment hát tanonckodni nagybátyjához, aki vázkészítő volt, majd az 50-es évek közepén saját műhelyt nyitott. 1958-ban vált ismertté mint vázkészítő, majd egyre több neves versenyző kért tőle egyedi, testre szabott vázat. Az első kliens a világbajnok és Giro-győztes Geminiani volt, majd őt követte a komplett Faema csapat Solerral, Suarez-zel, illetve a belga Rik van Loy-jal. Tíz évvel később már a legendás Gianni Mottának készít vázat, majd az olasz csillag sikereit követően a Sanson csapatnak lesz a „beszállítója”.

 

A vázkészítői ranglétra legmagasabb fokára természetesen Eddy Merckx támogatásával lépett, de a belga csillag szponzori szerződései miatt a tény csak 1973-ban vált nyilvánossá. Ezek után oly mértékben összefonódott a két név a szakmában, hogy amikor 1981-ben Merckx saját vázgyártó céget alapított, a munkások betaníttatását „Ugo bácsira” bízta. A legendás DE ROSA márkanév ezután sem halványult a profi mezőnyben: a következő nagy csillag, Francesco Moser ugyancsak az ő asszisztenciáját igényeli, majd a DE ROSA szponzorálja a Filotex csapatot, 1976-tól pedig a versenyzőket átvevő Sansont. A bivalyerős, tavaszi klasszikus specialista, belga Roger DeVlaeminck is DeRosát hajt, majd Moser végre világbajnok lesz egy jól megszokott Primato nyergében.

 

A mai DE ROSA vázak a kor igényeinek megfelelően karbonszál alapanyagból készülnek, de a kidolgozás színvonala, a vázgeometria tradicionális marad. Az itt látható DE ROSA KING RS a nagy tiszteletnek örvendő olasz „kultmárka” csúcsmodellje, a legfejlettebb technikai megoldásokkal és szponzorált profi versenyzők igényei szerint felvértezve. A King pontosan beleillik a jó értelembe vett DE ROSA kultuszba, képviseli azokat az értékeket, amit Ugo DE ROSA cége az évtizedek alatt létrehozott.

 

A váz kecses vonalai mögött az űrtechnológiából a kerékpáriparba „importált” Toroyaca HM UD Super Hi-Modulus carbon „szövetmix” bújik meg: ez a legmagasabb szint, ami bármely kerékpárgyártó számára elérhető. Elképesztően drága „cuccról” van szó, benne 35% T1000 UHM szövet. Ennek a speciális űripari receptnek a DE ROSA a Strauctural Carbon Layup nevet adta. A csúcs szövet egyszerre biztosítja a versenysportban szükséges merevséget és a rendkívül alacsony tömeget. Elől „Custom Mizuno” Full Carbon Straight Blade első villa található, a nyerget pedig DE ROSA Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregszár tartja. Egyedi megoldás még a TapeFORCE fejcső, amelyben csúcs carbon integrált kormánycsapágy szett kap helyet. Természetesen a KING RS vázban elvezetett kábelezést kap, elektromos váltórendszerrel is kompatibilis. Természetesen UCI versenytanúsítvánnyal rendelkezik, így semmi nem akadályoz meg, hogy a rajtvonalhoz állj vele.

 

A felszereltség a vázszettel egy szinten van, hiszen a legendás olasz CAMPAGNOLO zászlóshajója, a csúcs SUPER RECORD 11 CARBON TITANIUM összes darabját találjuk, az utolsó titáncsavarig! Full carbon, titán és kerámia, ma a legkönnyebb szett a piacon, számos World Tour versenyző alatt teljesít szolgálatot. Az igény szerint ugyancsak talján csúcs DEDA, FSA és FIZIK kiegészítőkkel le sem tagadhatná, hogy egy vérbeli profi versenykerékpár.

Hozzáadva 20 napja
Frissítve tegnapelőtt, 11:06
Látogatók: 70
05.05ig 419e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
05.05ig 419e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
05.05ig 419e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
05.05ig 419e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
05.05ig 419e! 56/L Csúcs De Rosa King RS Full Carbon SR11
Hasonló országúti kerékpár hirdetések