A lenti specifikációhoz képest eltérés:
Az első fogastányér 3 fokozatúra lett cserélve és deore xt váltót kapott. Így vásároltam 3 évvel ezelőtt. Számomra ez a nagyobb áttétel előny volt a lejtők és sík területen is.
A bringa hibátlanul működik, minimális esztétikai sérülések vannak. Az eladás oka: össztelósra szeretnék váltani.
Gyári Specifikáció
Váz
váz (mtb): OCLV Mountain Carbon vázanyag, Carbon Armor vázvédő, E2 kúpos homlokcső, BB95, kiegyensúlyozott fékrögzítő pontok, Closed Convert kerék rögzítő rendszer, G2 geometria a 29-es kerékmérethez
anyag: OCLV Mountain Carbon
méretek: 15.5", 17.5", 18.5", 19.5", 21.5", 23"
színválaszték: Fekete
villa (teló): RockShox Reba RL, Solo légrugós, Motion Control kormányról vezérelhető lockout, 15mm Maxle Lite, G2 geometria 51mm-es előretartással, 100mm kerékmozgás
Meghajtás
hajtókar: Shimano M627, 36/22
lánc: KMC X10
fogaskoszorú: Shimano CS-HG50 (Deore, Sora, Claris), 11-36, 10 sebességes
középrész: BB95
első váltó: Shimano Deore
hátsó váltó: Shimano Deore XT, Shadow Plus
fokozatok száma: 2x10
Kerék
felni: Bontrager Mustang Elite Tubeless Ready 28-küllős
első agy: Bontrager alu zárt csapágyas, 15mm alu, centerlock
hátsó agy: Bontrager zárt csapágyas, Alu agy, centerlock
külső gumi: Bontrager XR1, Expert, Tubeless Ready, aramid szalaggal, 29x2.20" (Bontrager XR2 Expert, Tubeless Ready, aramid szalaggal, 27.5x2.20")
Irányítás
váltókar: Shimano Deore
kormány: Bontrager alu, 31.8mm, 5mm emelkedésű
markolat: Bontrager Race
kormányszár: Bontrager Elite, 31.8mm, 7 fokos, Blendr kompatibilis
kormánycsapágy: FSA IS-2, E2, sealed alloy cartridge
nyereg: Bontrager Evoke 2, Cro-Mo pálcák
nyeregcső: Bontrager Rhythm Elite, 27.2mm, nincs hátrahajlása
Fék
tárcsafék: Shimano M445 hidraulikus tárcsafék
fékkar: Shimano M445
eredeti listaár: 729.000 Ft